PERFORMANCE MARKETEER

Jij bent iemand die weet van aanpakken! Daarnaast houd je ervan om analytisch en resultaatgericht te werk te gaan en kan goed om met inzichtelijke doelstellingen. Je hebt ervaring met het beheren van digitale accounts en het diversifiëren van de kanalenmix met behulp betaalde sociale mediakanalen. Je communiceert duidelijk en bent een echte teamplayer. Je hebt écht zin om de commerciële prestaties van een marketingafdeling naar een ander niveau te tillen!

Je bent goed in Google Analytics, Google Ads (Search, display, shopping …), Google Data Studio …

Wat kan je verwachten?

  • Je stuurt campagnes aan, van planning tot uitvoering. Om zo de prestatiecijfers te behalen.
  • Je werkt samen met het marketingteam om A/B testing, incremental testing … op campagnes on- en offline te begeleiden om zo te bepalen wat het beste werkt.
  • Je hebt kennis over advertentie platforms en verschillende database tools.
  • Je bent de geleider tussen de verschillende teams, die samenwerken om een gemeenschappelijk doel te behalen. 
  • Je wijst verschillende budgetten toe en past die aan op basis van de huidige prestaties om zo de ROI te maximaliseren. 
  • Je past jouw strategieën aan door de KPI’s van alle bestaande kanalen te evalueren.
  • Je identificeert de pijnpunten, om op een creatieve manier de minder presterende gebieden te verbeteren. 
  • Je benut de huidige klanteninzichten, zodat je potentiële klanten beter kan segmenteren, targeten en bereiken.  
  • Je verheldert dit allemaal graag met overzichtelijke rapporten. 

Wat haal jij hieruit?

  • Je werkt in een enthousiast team van consultants met expertises in verschillende sectoren.
  • Wij zoeken een passend project, op jouw lijf geschreven, waar je samen kan werken met interessante klanten.
  • Je beleeft een deel van jouw werkdagen in een volledig gerenoveerde en gloednieuwe coworking space in Antwerpen.
  • Je sluit aan bij de vele afterworks met alle collega’s en leuke activiteiten. Dé perfecte network opportunity!

Waar wij heel blij van worden …

  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma in communicatie of marketing, en minimum 2 jaar ervaring.
  • Het analytische luik binnen marketing is helemaal uw ding, Google Analytics of A/B testing hebben geen geheimen meer voor jou.
  • Je werkt nauwkeurig, planmatig en gestructureerd. Tijdens het werk ben je enthousiast en betrokken.

Is dit jouw volgende freelance opdracht? Wacht niet langer en mail je CV door en solliciteer nu!